11 abr 2016

Explosión de cor en Lousadela


Pasaron 111 anos dende que se publicou por primeira vez a flora descritiva e ilustrada de Galicia, un traballo de gran importancia da man de Baltasar Merino. 
Contribuíu a poñer de manifesto a excelente riqueza botánica da Serra do Courel que él mesmo percorreu. 
Situou especies naquela época que aínda hoxe poden atoparse nos mesmos lugares que el sinalou. 
A floración do breixo nesta zona sorprende ao viaxeiro, as ladeiras das montañas que noutra época do ano teñen unhas cores que van das cores douradas ao verde, cambian totalmente e transfórmanse en vivas cores como o rosa. 
É tempo de recolección, as abellas comezan a súa labor. Nalgunha destas fotos poden verse as antigas construcións de lousa e planta oval que os veciños construían para preservar as colmeas dos osos. 

Han pasado 111 años desde que se publicó por primera vez la flora descriptiva e ilustrada de Galicia, un trabajo de gran importancia de la mano de Baltasar Merino.
Contribuyó a poner de  manifiesto la excelente riqueza botánica de la Sierra de O Courel que él mismo recorrió.
Situó especies en aquella época que aún hoy pueden encontrarse en los mismos lugares que él señaló.
La floración del brezo en esta zona sorprende al viajero, las laderas de las montañas que en otra época del año tienen unos colores que van del castaño/ dorado al verde, cambian totalmente y se transforman en vivos colores como el rosa.
Es tiempo de recolección, las abejas comienzan su labor.
En alguna de estas fotos pueden verse las antiguas construcciones de pizarra y planta oval que los lugareños construían para preservar las colmenas de los osos.





Brezo
Localización:Lousadela

0 comentarios:

Publicar un comentario