4 nov 2016

Cova do Taro da lastra


A cova do Taro da lastra atópase en Mostad, localizada nun lugar tan recóndito que se non fose por Luís Lolo quen se ofreceu como guía desinteresadamente e a quen lle dou as grazas novamente, non a atoparía xamais. 
Non entraba dentro dos meus plans entrar nunha cova ao chegar a Mostad e aínda a pesar de non ter comigo máis que a cámara e unha pequena lanterna mediteino e decidinme a entrar. 
A curiosidade puido máis que a sensación de verse dentro sen luz e sen saber o que me ía a atopar. A entrada non ten moito máis de medio metro de diámetro polo que hai que entrar agachado e arrastras, unha vez dentro despois de avanzar uns metros ten altura suficiente para incorporarse, a lonxitude exacta descoñézoa pero podería ter uns "30 mts"

La cueva do Taro da lastra se encuentra en Mostad, localizada en un lugar tan recóndito que si no hubiese sido por Luís Lolo quien se ofreció como guía desinteresadamente y a quien le doy las gracias nuevamente, no la hubiese encontrado jamás. 
No entraba dentro de mis planes entrar en una cueva al llegar a Mostad y aún a pesar de no tener conmigo más que la cámara y una pequeña linterna  lo medité y me decidí a entrar. 
La curiosidad pudo más que la sensación de verse dentro sin luz y sin saber lo que me iba a encontrar.
La entrada no tiene mucho más de medio metro de diámetro por lo que hay que entrar agachado y arrastras, una vez dentro después de avanzar unos metros tiene altura suficiente para incorporarse, la longitud exacta la desconozco pero podría tener unos "30 mts"
Realmente merece la pena verla.



















0 comentarios:

Publicar un comentario