3 nov 2016

Testemuña dos días, dos meses, dos anos


Castro Portela recíbeme coa hospitalidade dos seus escasos veciños, nun día no que se non fose polas follas caídas dalgunhas árbores as cales anuncian a chegada do outono, podería dicirse que fose verán polas elevadas temperaturas. 
Mentres descendo pola súa rúa principal chaman a miña atención as follas dunha vide flotando sobre o abrevadeiro e á vez un santuario. Luces, sombras, reflexos, cores e unha xanela testemuña dos días, dos meses, dos anos, reflectida nas augas puras e limpas que baixan da montaña.

Castro Portela me recibe con la hospitalidad de sus escasos vecinos, en un día en el que si no fuese por las hojas caídas de algunos árboles los cuales anuncian la llegada del otoño, podría decirse que fuese verano por las elevadas temperaturas.
Mientras desciendo por su calle principal llaman mi atención las hojas de una vid flotando sobre el abrevadero y a la vez un santuario.
Luces, sombras, reflejos, colores y una ventana testigo de los días, de los meses, de los años, reflejada en las aguas puras y limpias que bajan de la montaña.





0 comentarios:

Publicar un comentario