2 sept 2017

Alvarizas en Sudrios


Estas construcións circulares eran proteccións para as colmeas contra os osos e outros depredadores. A súa planta é de aproximadamente 75 metros cadrados, situábanse en lugares ben soleados para favorecer o coidado e supervivencia das abellas dentro das colmeas. 
Como o frío é inimigo das abellas adoitábanse construír nas ladeiras das montañas para aproveitar ao máximo a incidencia dos raios solares. Buscábase tamén que estes emprazamentos estivesen afastados das casas por seguridade para as persoas e animais. 
Albarizas en Sudrios Folgoso do Courel .Vista dende a área recreativa de Traspando.

Estas construcciones circulares eran protecciones para las colmenas contra los osos y otros depredadores. Su planta es de aproximadamente 75 metros cuadrados, se situaban en lugares bien soleados para favorecer el cuidado y supervivencia de las abejas dentro de las colmenas.
Como el frío es enemigo de las abejas se solían construir en las laderas de las montañas para aprovechar al máximo la incidencia de los rayos solares. Se buscaba también que estos emplazamientos estuviesen alejados  de las casas por seguridad para las personas y animales. 
 Albarizas en Sudrios Folgoso do Courel. Vista desde el área recreativa de Traspando


0 comentarios:

Publicar un comentario