12 dic 2017

Nun lugar tan fermoso ....


O Courel ten moitos lugares fermosos, moitos deles escondidos ou nos cumes das montañas. 
Para chegar a eles debemos camiñar a pé por carreiros ou pistas, cruzar arroios..... pero para ver estas preciosas montañas é moi accesible a todos xa que se pode desprazar un no coche. 
Deixando Folgoso atrás en dirección Seoane percorremos pouco máis de 4,5 kms e tomando o desvío á dereita levaranos a Ferreirós de arriba.

O Courel tiene muchos lugares hermosos, muchos de ellos escondidos o en las cimas de las montañas. 
Para llegar a ellos debemos caminar a pie por senderos o pistas, cruzar arroyos..... pero para ver estas preciosas montañas es muy accesible a todos ya que se puede desplazar uno en coche.
Dejando Folgoso atrás en dirección Seoane recorremos poco más de 4,5 kms y tomando el desvío a la derecha nos llevará a Ferreirós de arriba.


Ao comezar a subir xa poden contemplarse ao lonxe fermosas vistas de Ferreirós de arriba na saia da montaña e de Ferreirós de abaixo baixo os nosos pés.

Al comenzar a subir ya pueden contemplarse a los lejos hermosas vistas de Ferreirós de arriba en la falda de la montaña y de Ferreirós de abajo bajo nuestros pies.


Ao fondo a famosa Penaboa, ata aquí sóbese dende Ferreirós, a ruta non é moi larga en kms pero din que é unha das rutas máis duras de Galicia. 
O último km é moi complicado, a subida é moi forte, por iso un cartel en Ferreirós advirte do perigosa que é para que tomemos conciencia antes de subir.

Al fondo la famosa Penaboa, hasta aquí se sube desde Ferreirós, la ruta no es muy larga en kms pero dicen que es una de las rutas más duras de Galicia.
El último km es muy complicado, la subida es muy fuerte, por ello un cartel en Ferreirós
advierte de lo peligrosa que es para que tomemos conciencia antes de subir.


Casas en Ferreirós de abaixo


A cada pouco é preciso deterse, pois é tan bonito o que nos rodea que se continuamos á velocidade á que se despraza o coche non poderemos disfrutalo como se merece.

  A cada poco es preciso detenerse, pues es tan bonito lo que nos rodea que si continuamos a la velocidad a la que se desplaza el coche no podremos disfrutarlo como se merece.



Estas praderías....estaban cubertas por centeo e outros cereais non hai tantos anos....chamábanas Campos de pan. Xa case non queda xente para traballar os campos, e os que quedan son anciáns e xa non poden facelo.

 Estas praderas....estaban cubiertas por centeno y otros cereales hace no muchos años....las llamaban Campos de pan. Ya casi no queda gente para trabajar los campos, y los que quedan son ancianos y ya no pueden hacerlo.


Partindo a pé dende Ferreirós de abaixo hai un carreiro circular que nos leva a Ferreirós de arriba. 
A ruta pode facerse partindo á beira dunha casa de pedra situada no alto a man dereita, á beira da estrada, ou baixando a pista e cruzando a ponte. 
Despois de tela feita en ambas as direccións recomendo a primeira opción, a subida é máis levadeira. Un estreito carreiro conduciranos ata a aldea de arriba, atravesando esta e baixando cara aos prados seguimos unha pista pasando á beira de alvarizas, viñedos e soutos de castiñeiros ata chegar a Ferreirós de abaixo.

 Partiendo a pie desde Ferreirós de abajo hay un sendero circular que nos lleva a Ferreirós de arriba. La ruta puede hacerse partiendo al lado de una casa de piedra situada en lo alto a mano derecha, al lado de la carretera, o bajando la pista y cruzando el puente.
Después de haberla hecho en ambas direcciones recomiendo la primera opción, la subida es más llevadera. Un estrecho sendero nos conducirá hasta la aldea de arriba, atravesando esta y bajando hacia los prados seguimos una pista pasando por al lado de albares, viñedos y sotos de castaños hasta llegar a Ferreirós de abajo. 


0 comentarios:

Publicar un comentario