31 oct 2011

A casa do quintairo


Cando nos adentramos na aldea de Vilamor chegamos á praza principal aquí chamada " Quintairo", lugar de reunión para veciños e descanso para o visitante.
Chama a miña atención esta casa que anos atrás debeu ser moi poderosa tendo en conta algunhas outras da aldea de tamaño inferior e aspecto máis humilde. 
Atópase en bastante mal estado de conservación aínda así ten un encanto especial polo modo en que foi construída...ademais do enorme e soleado corredor con estupendas vistas ás montañas, o aproveitamento dunha formación de lousa que serviu como cimentos e as esquinas que son curvas algo que non é habitual noutras aldeas do Courel son caracteristicas especiais que lle confiren a esta casa un atractivo especial. 
A aldea de Vilamor ten unha orientación moi boa respecto a outras aldeas do Courel, é moi soleada mesmo no inverno.

Cuando nos adentramos en la aldea de Vilamor llegamos a la plaza principal aquí llamada 
"Quintairo", lugar de reunión para vecinos y descanso para el visitante. 
Llama mi atención esta casa que años atrás ha debido ser muy poderosa teniendo en cuenta algunas otras de la aldea de tamaño menor y aspecto más humilde.
Se encuentra en bastante mal estado de conservación aún así tiene un encanto especial por el modo en que ha sido construida...además del enorme y soleado corredor con estupendas vistas a las montañas, el aprovechamiento de una formación de pizarra que ha servido como cimientos y las esquinas que son curvas algo que no es habitual en otras aldeas de O Courel son caracteristicas especiales que le confieren a esta casa un atractivo especial.
La aldea de Vilamor tiene una orientación muy buena respecto a otras aldeas de O Courel, es muy soleada, incluso en invierno.







0 comentarios:

Publicar un comentario