24 oct 2018

O outono chama á porta


Outro ano máis se repite un outono de "Seca", non un outono con bo tempo como se adoita escoitar, se non un outono de seca. 
O cambio climático tamén afecta a este marabilloso recuncho do planeta. Non choveu durante moito tempo, se non o fai durante o mes de setembro din que afecta terriblemente ás castañas que están en plena formación. 
Como era de esperar deste pasado mes con temperaturas tan elevadas e sen choivas, as castañas non se puideron nutrir dando como resultado escaseza e diminución na súa calidade. 
Corren moi malos tempos para os castiñeiros, a desgraza se cerne sobre estes xigantes do Courel que durante séculos non se amedrentaron por nada. 
A praga da avispilla do castiñeiro vinda de Asia ( Dryocosmus kuriphilus) está a facelos cachizas, esperemos que a solta do seu depredador natural o Torimus sinensis tamén vindo de Asia sexa a solución.

Otro año más se repite un otoño de "Seca", no un otoño con buen tiempo como se suele escuchar, si no un otoño de sequía.
El cambio climático también afecta a este maravilloso rincón del planeta. No ha llovido durante mucho tiempo, si no lo hace sobretodo durante el mes de septiembre dicen que
afecta terriblemente a las castañas que están en plena formación. 
Como era de esperar de este pasado mes con temperaturas tan  elevadas y sin lluvias, las castañas no se han podido nutrir dando como resultado escasez y merma en su calidad.
Corren muy malos tiempos para los castaños, la desgracia se cierne sobre estos gigantes del Courel
que durante siglos no se amedrentaron por nada. 
La plaga de la avispilla del castaño venida de Asia
( Dryocosmus kuriphilus) los está haciendo añicos, esperemos que la suelta de su depredador natural el Torimus sinensis también venido de Asia sea la solución.

0 comentarios:

Publicar un comentario