1 may 2016
Non é un día calquera
Por certo moi recomendable facer un alto en Vilamor para comer na Casa do Campoleirín, xusto á beira da estrada. Marta e a súa nai preparan unhas deliciosas comidas caseiras con produtos da zona. Carlos o marido de Marta encárgase de atender aos comensais.
O trato é moi familiar, a comida moi saborosa. Nada máis entrar a mesa recíbete cuns deliciosos entremeses propios da zona, empanada de acelgas con chourizo e touciño entrefebrado, a ensalada mixta non falta nunca, xabaril con castañas/ troitas/ovos con chourizo e patacas/tenreira guisada/ pito asado, pan caseiro, sobremesas varias e licores todo iso de elaboración propia. Recomendable 100%
No es un día cualquiera, para este jabalí ha sido el último, dará unas cuantas raciones que bien aliñadas y bien cocinadas harán las delicias de los comensales.
Por cierto muy recomendable hacer un alto en Vilamor para comer en la Casa del Campoleirín, justo al lado de la carretera. Marta y su madre preparan unas deliciosas comidas caseras con productos de la zona. Carlos el marido de Marta se encarga de atender a los comensales. El trato es muy familiar, la comida muy sabrosa.
Nada más entrar la mesa te recibe con unos deliciosos entremeses propios de la zona, empanada de acelgas con chorizo y panceta, la ensalada mixta no falta nunca, jabalí con castañas/ truchas/huevos con chorizo y patatas/ternera guisada/ pollo asado, pan casero, postres varios y licores todo ello de elaboración propia. Recomendable 100%
Publicado por
Gelis López
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
0 comentarios:
Publicar un comentario