30 nov 2016
Souto da Rubial
Indo pola parte alta hai un carreiro que nos leva por unha bonita ruta na que aínda se conserva algunha cabana e tamén un muíño abandonado.
No inverno é indiferente que chova ou quente o sol nesta zona da aldea, aínda a pesar de que as follas das árbores caen, a luz apenas se asoma por culpa da sombra producida polas montañas.
A intensa e constante humidade que o envolve todo axuda a que os brións que cobren as rochas e as árbores teñan un aspecto suave e esponxoso. Continuando polo carreiro atoparémonos un arroio, a senda continúa....
Estamos en la aldea de Parada y dejando el pueblo atrás nos adentrarnos en uno de los sotos de castaños más bonitos de toda la sierra de O Courel o "Souto da Rubial".
Yendo por la parte alta hay un sendero que nos lleva por una bonita ruta en la que todavía se conserva alguna cabaña y también un molino abandonado.
En invierno es indiferente que llueva o caliente el sol en esta zona de la aldea, aún a pesar de que las hojas de los árboles se caen, la luz apenas se asoma por culpa de la sombra producida por las montañas.
La intensa y constante humedad que lo envuelve todo ayuda a que los musgos que cubren las rocas y los árboles tengan un aspecto suave y esponjoso.
Continuando por el sendero nos encontraremos un arroyo, la senda continúa....
Publicado por
Gelis López
Etiquetas:
Arquitectura do Courel
,
Castiñeiros
,
Muíños
,
Parada
,
Patrimonio etnográfico
,
Souto da Rubial
,
Soutos
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
0 comentarios:
Publicar un comentario